loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 125 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از سکوی سرخ:نمایندهباشگاه پرسپولیسدر دبی در خصوص جلسه شنبه شب با مسئولین باشگاه عجمان به سکوی سرخ گفت : جلسه شنبه شب ما تا ساعت 12شب به طول انجامید و همهموارد مربوط به دادن رضایت نامه خلعتبری از سوی دو طرف بررسی شد.تقاضای ما از آنها این بود که تخفیفی در این خصوص بهپرسپولیسبدهند و اعضائ حاضر در جلسه که تعدادشان هم کم نبود نظر مساعدی داشتند .ما از نماینده عجمان قول گرفتیم که 200هزار دلاربهپرسپولیستخفیف بدهند اما تصمیم نهایی را در این خصوصی شیخ حمید بن راشد النعیمی،ماک باشگاه عجمان خواهند گرفت.

Admin بازدید : 114 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

، دروازه بان ایرانی شاغل در بوندسلیگا موفق شد اولین تجربه بوندسلیگایی خود را به دست بیاورد آن هم دربرابر نایب قهرمان فصل قبل آلمان و اروپا.

Admin بازدید : 104 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

ماركو سپانوويچ )Marko Scepanovic(، هافبك جديد پرسپوليس بالاخره پيراهن شماره هشت سرخ ها را پوشيد. هر چند كه سپانوويچ وقتي فهميده بود بعضي از بازيكنان پرسپوليس به خاطر علي كريمي حاضر نشده اند هشت را بپوشند، از انجام اين كار سر باز زد، ولي بالاخرهكار به جايي رسيد كه ماركو با پيراهنشماره هشت پرسپوليس در تمرينات اين تيم حاضر شد. متولد ماه 8 ماركو سپانوويچ در تاريخ هشتم آگوست 1982 در مونته نگرو به دنيا آمده است. ماركو كه متولد هشتمين روز از هشتمين ماه ميلادي است، پس از حضور در پرسپوليس تمايل داشت كه شماره هشت را بپوشد، ولي پس از مسايلي كه در مورد كريمي و شماره هشت او شنيد، منصرف شد و از پرسپوليسي ها خواست كه پيراهن شماره 88 را به او بدهند. هر چند سازمان ليگ در اين مورد محدوديتي در نظر نگرفته بود، ولي مسوولان پرسپوليس به ماركو اعلام كردند طبق تصميم گيري كادر فني شماره اي بالاتر از عدد 40 به بازيكنان داده نمي شود. ماركو در اين مورد مي گويد: »من متولد روز هشتم از ماه هشتم ميلادي هستم، اول خودم مي خواستم هشت را بپوشم، ولي بعد تغيير نظر دادم و گفتم 88 را مي پوشم. چون از 40 بالاتر نداشتيم و پيراهن 88 را به من ندادند، مجبور شدم همان هشت را بپذيرم.« اميرهوشنگ سعادتي، مديربرنامه هاي ماركو هم در مورد قبول شماره هشت پرسپوليس توضيحاتي مي دهد:»خيلي دوست داشتيم تا از علي كريمي براي پيراهن شماره هشت رخصت بگيريم. حتي من با كريم انصاري فرتماس گرفتم و از او خواستم اين ماجرارا به كريمي بگويد و از طرف بازيكنم از او رخصت بگيرد.« چرا راه آهن او را نخواست؟ بدون شك پوشيدن پيراهن شماره هشت مسووليت بزرگي را روي دوش هر بازيكني در پرسپوليس مي گذارد و حالا هواداران پرسپوليس از او به عنوان خريد خارجي تيم توقع ويژه اي دارند. هر چند هنوز ماركو در بازي رسمي پرسپوليس تست نشده، ولي حضور او در تمرين اين تيم از همان روز حرفو حديث هايي مواجه شد. سرپرست تيم راه آهن پس از حضور ماركو در پرسپوليس اعلام كرد او قبلا در تمرينات راه آهن شركت كرده و وقتي راه آهني ها او را نخواستند، ماركو سر ازپرسپوليس درآورد!

Admin بازدید : 123 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

درحالی کهامیر قلعه نویی در تمرین امروز کلی خبرساز بود و بر سر بازیکنان فریاد می زد و همه اخبار را به خود اختصاص داده بود، سایت باشگاه استقلال هیچ عکس و خبری از او در تمرین منتشر نکرده که این نشان دهنده ادامه رابطه شکرآب بین مدیرعامل و سرمربی استقلال است.

Admin بازدید : 96 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

تغییر و تحولاتی که علی دایی این فصل در پرسپولیس ایجاد کرده، برای رسیدن به نتیجه مستلزم داشتن صبر و حوصله از طرف هواداران، کارشناسان ،منتقدان )منصف( و پیشکسوتان عزیز است.

Admin بازدید : 94 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه تراکتور سازی از قاسم دهنوی شکایت کرد.دهنوی که فصل قبل دراین تیم تبریزی توپ می زد 50 میلیون تومان بیش از قراردادش دریافت کرده و بابت بازگرداندن آن یک فقره چک شخصی به تراکتوری ها داده بود که این چک در تاریخ سررسید وصول نگردیده و حالا تبریزی ها بابت آن در کمیته انضباطی طرح دعوا کرده اند.

Admin بازدید : 113 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (1)

در حالی که برخی از رسانه ها خبر از حضور محمدرضا خلعتبری در شما کشور داده اند اما این مهاجم که اردوی ترکیه تیم عجمان را برای پیگیری معالجه اش در تهران ترک کرد این روزها در تهران مشغول فیزیوتراپی است.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 32,018
  • بازدید کلی : 216,966